Мова / Language:

Панельні дискусії / Секції

1. Стратегічні напрями та чинники формування людського капіталу

  • Освітньо-наукові пріоритети для соціально-економічного відродження України
  • Нові форми навчання та наукових досліджень за умови цифрової трансформації
  • Штучний інтелект в науці і освіті
Основний організатор: Національна академія педагогічних наук України.

2. Наука як рушій післявоєнного відродження та інновацій

  • Роль фундаментальних досліджень у створенні нових технологій та матеріалів
  • Державна підтримка та міжнародна співпраця у сфері фундаментальної науки
  • Виклики та можливості розвитку фундаментальних наук у контексті відбудови країни
Основний організатор: Національна академія наук України.

3. Інновації у повоєнному відродженні України

  • Створення інноваційної інфраструктури університетів: правові та організаційні виклики.
  • (в рамках роботи панелі також запланована виставка інноваційних стартап-проєктів освітян і науковців України)
Основний організатор: Інноваційна екосистема «Sikorsky challenge Ukraine».

4. Європейський вектор розвитку української науки і освіти

  • Гармонізація української науки і освіти з європейськими стандартами
  • Адаптація європейських практик підготовки кадрів для нової економіки
Основний організатор: Київський національний університет імені Тараса Шевченка.

5. Освіта впродовж життя: економічні, соціально-трудові та інституційні виклики

  • Вища освіта в координатах нової цифрової економіки.
  • Вища та платформна освіта для «срібної економіки».
  • Професійно-соціальна адаптація у політиці ветеранського розвитку.
  • Стратегії розвитку вищої освіти в умовах становлення «Індустрії 5.0» та «Праця 5.0».
Основний організатор: Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана.

6. Підготовка нового покоління викладачів і педагогів

  • Компетенції сучасного вчителя та вихователя: інноваційність, критичне мислення, цифрова грамотність
  • Освіта як засіб формування національної ідентичності та відновлення соціальної єдності
Основний організатор: Український державний університет імені Михайла Драгоманова.

7. Роль молоді в розвитку науки і освіти

  • Участь молоді у процесах реінтеграції
  • Проблема повернення молоді в Україну
Основний організатор: Молодіжне крило Української Ради Миру.

8. Участь міжнародних організацій у реформуванні освіти в Україні

Основний організатор: Медіацентр Генеральної дирекції з обслуговування іноземних представництв (ГДІП).